دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 133
بازدید کل : 183679
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
چت بنده با آقایان راج و یاجات...

سلام...

واقعا شرمندم از همتون.اصلا خجالت میکشم دیگه واستون بنویسم.امیدوارم منو ببخشین بچه ها.راستش اصلا حالم خوب نبوده که حتی جوابای محبتای شما که واسم نظر میدادین رو بدم.از نوشا جون،مهربان عزیزم،داداش مهران گلم،اون یکی آقا مهران و خلاصه از همه عزیزای وبلاگیم معذرت میخوام.نکنه بذارین پای بیمعرفتیم هان!اما باور کنین وقتی کامنتایی که واسم گذاشته بودین رو میخوندم یه جون تازه میگرفتم که حداقل دوستایی دارم که اگه نباشم نگرانم باشن.داداش مهران کوچولوم،عزیزم فکر نکنی آبجی بزرگه فراموشت کرده،نه؛فقط حالم خوب نبوده.بازم معذرت میخوام    ....sorry...sorry   

خوب بگین ببینم چه خبرا؟احوالتون چطوره؟امروز کلاس داشتیم اما پرستو نیومده بود.حالش بد بود.وقتی نیس انگار یه چیزی کم دارم و گم کردم.سر کلاس هم استاده بهم مبگفت چته؟مثه همیشه نیستی؟بخاطره دوستته؟و واقعا هم بخاطر پرستو فکرم درگیر شده بود.بس که فکرم مشغول بود،دائم میخواست یه ماشین منو زیر بگیره.اگه مهیار و پروا باهام نبودن الان باید یا مرده بودم یا تو بیمارستان.

استاد زبانمون برای یادگیری بهتر زبان پیشنهاد داده که بریم تو چت روم های خارجی و چت کنیم تا دستمون و زبانمون روون بشه.بنده هم که خیلی حرف گوش کن هستم چند شب پیش رفتم توی یاهو.البته من اصلا اهل چت نیستم چون حرفای چرت و پرت زیاد میزنن و از نظر خودم فقط وقت تلف کردنه.خوب بگذریم.خلاصه با اعتماد بنفس تمام رفتم تو روم.گفتم با دخترا چت کنم بهتره.دور از جونه دوستای خودم اینقد بیشعور و بی نزاکت بودن که من عرق شرم رو پیشونیم نشست.کمی بعد یه پسره خیلی مودب هندی به نام راج pmداد.خیلی مودب و متین بود حرف زدنش.حتی یه کلمه هم حرف بی ربط از دهنش شنیده نمیشد.بهش گفتم که برای یادگیری زبان چت میکنم و احتیاج به کمک دارم و ببخشید اگه کسل کننده هستم.بهم گفت: no dear yaar- ازش پرسیدم منظورت از یار چیه؟به هندی گفتی؟ گفت:آره yaar هندیه یعنی همون friend .  اصرار میکرد که صدامو بشنوه.فکر میکرد الکی بهش گفتم که دخترم.گفتم دیروقته و همه خوابن.التماس میکرد که فقط بگم hello. گفتم باش.بایاهو تماس گرفت اما صدای من نمیرفت.به انگلیسی یه چیزایی میگفت و وسطش هی میگفت oh my god.اینقد خندم گرفته بود بهش. دوباره پیغام داد توروخدا یه کلمه بگو دیگه.گفتم بابا من هی میگم hi...hello...salam اما صدام نمیاد چیکار کنم.فراموش کن.بعده کمی حرف درمورد رسم و رسومات و این چیزا موقع خدافظی بهش گفتم: ?can you stay yaar دیدم این داره همینطور میخنده وقتی ازش دلیلشو پرسیدم گفت: بخاطره اینکه نوشتی یار خندم گرفت.بعد از جناب راج یه هندی دیگه بنام یاجات کاپور آمد.توی شرکت باباش کار میکرد.بااونم درمورده خیلی چیزای ساده حرف زدم.بهم میگفت تو که زبانت خیلی خوبه.منم متواضضضضضضضضضضضضع گفتم نه بابا.(خوبه نمیدونست دیکشنری جفتمه)ساعت حدود 2شب بود که رفتم بخوابم.فرداش کلاس داشتیم.ماتو کلاس وقتی جوگیر میشیم اصلا یادمون میره اینجا کلاس زبانه و بحث یه چیزای دیگه رو باهم میکنیم.استاد هم هی میزنه تو سرخودش که بابا انگلیسی حرف بزنین هرچی رو که بلدین.میگه حتی اگه یه کلمش رو انگلیسی بلدین بگین بقیش فارسی بود اشکال نداره.خدایی خیلی اذیتش میکنیم و انصافا اونم بسیار صبوره و همه چیز رو برامون توضیح میده.وقتی دیدم خیلی ناراحته گفتم خوب من انگلیسی یه جریان رو تعریف میکنم اگه اشتباه بود دیگه ببخشید.استاد هم بامهربونیه همیشه گفت:عزیزم تااشتباه نکنی یادنمیگیری.پله پله.همین که کلمات رو بگی خوبه.منم جریان دیشب رو براش تعریف کردم اونم همش انگلیسی وقتی تموم شد کلی برام دست زد گفت: very very very nice honey.بعدش خودکاره خودمو گرفت و باهاش یه امتیاز واسم گذاشت که از نمره پایان ترم محسوب میشه.منم جوگرفتم دیگه بیشتر گوش میدادم.

خوب خوب خوب برای امروز بسه باورکنین سرم به شدت درد میکنه اما بخاطره شما دارم مینویسم چون خیلی دوستون دارم.

بازم از همه پوزش میخوام.نظر یاتون نره.منتظرم




پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:, توسط sogand